Satellit
Auf Karte anzeigen
  • Tag 6

St. Ives en Land's End

14. Juli 2018 in England ⋅ ☀️ 18 °C

We hebben een behoorlijke trip gemaakt zodat we Cornwall een beetje kunnen bekijken. Veel te veel plannen en veel te weinig tijd. Maar dat is niet erg we doen wat we kunnen 😉. Cornwall is dat wat je er van verwacht mooie uitzichten over land en zee. We zijn eerst naar St. Ives gereden. Naast badplaats ook een kunstenaarsplaatsje met een eigen filiaal van het Tate museum dat we hebben bezocht. Een mooi plaatsje met krappe straatjes.

Het plan was om binnendoor de toeristische route naar Land’s End te rijden. Dat gaat dan over de smalle weggetjes met aan beide zijden heg of muurtjes. Meestal is het net breed genoeg. Totdat blijkt dat de busdienst hier ook rijdt. Dan zit er niets anders op net zolang achteruit te rijden totdat er voldoende plek is om te passeren. Alles is heel gebleven dus geen probleem. De route zelf is prachtig.

Aangekomen bij Land’s End blijkt het precies dat te zijn wat je er van verwacht. Helemaal niets bijzonders maar wel het begin en einde van de UK. De uitzichten blijven prachtig. Van hier uit zijn we weer terug gereden naar de camping.