Cambodia
Chheu Tom

Into the wild

November 6, 2022 in Cambodia ⋅ ⛅ 28 °C

Hüt het üse Tag gmüetlech gstartet. T‘Sina het üs äxtra äs „westlechs“ Zmorge gmacht, wöu sie Angst het gha, dasmer ihres nid gärn hei. 😅
      Nachem Zmorge heimer ihre no paar Frage für üsi Arbeit dörfe steue u sie het üs viu spannendi Sache verzeut.

Wöu Pursat überhoupt nid touristisch isch, heimer scho im Vorus ä Transfer buecht, wo üs hät söue zum Floating Village vo Kampong Luong bringä. Da mir aber i dere Wuche scho 2x äs schwümmends Dorf hei gseh, heimer dr Fahrer spontan gfragt, ober üs zum Chang L‘Eang Wasserfall bringt und t‘Sina heimer grad mitgno. 😊

Für dä Wäg hätme eigentlech nur 1.5h brucht, aber mir si öpe 1h im Stou gstange u hei drum meh aus 2.5h brucht. Dä Wasserfau isch ganz es idrücklechs Erläbnis gsi, nid unbedingt nur wäg dr Natur säuber, sondern wäg dä Lüt. Es het nämlech usschliesslech Iheimischi gha dert und mir si wit und breit die einzige Touriste gsi. Mega viu Lüt hei üs agstrahlet, Hallo gseit und zum Teil sogar Fotos vo üs wöue mache. Mir si auso churzerhand grad zure Attraktion worde.

Ize simer wieder ufem Wäg nach Pursat und wärde hüt Aabe äuä wieder i Sina ihrem Pizza House Znacht ässe, wöu t‘Müglechkeite hie eher beschränkt si.

Morn Morge bringt üs de üse Fahrer vo Pursat nach Kampot, wo mir wieder dr Räscht vo üsere Klass wärde träffe und mir wieder zrüg it Zivilisation chöme. 😊

Chheu Tom, ឈើតុំ