Canada
St. Albert

Deko muss sein

September 6, 2023 in Canada ⋅ ☁️ 13 °C

Umbau und Deko muss einfach sein 😀

Ein Jahr sind wir nun unterwegs und da ist es auch mal Zeit ein paar neue Deko Elemente im Willi anzubringen.

So gibt es im Schlafbereich nun zwei Äste, die unsere romantisches Licht halten. Die Äste sind Strandfunde.

An der Eingangstür ist nun endlich einen Makramee Vorhang, den uns Mia, eine gute Freundin aus Deutschland, extra geknüpft und nach Kanada geschickt hat. 🥰 Wir sind so begeistert 😊.

Und als wir bei den Métis waren, auch eine First Nations hier in Alberta, haben wir noch ein Poster mitgenommen, dass in 24 Kacheln das Leben in den Residential Schools darstellt.
      Mit etwas Abstand betrachtet, sieht man das für die Métis Kultur wichtige Infinity Zeichen (der Glaube, dass die Métis Kultur ewig weiterleben wird).

Was für Deko hält bei euch Einzug, wenn ihr unterwegs seid? Oder sind nur wir so verrückt 🤪 und ihr liebt es steril 🤔

Akunft in Edmonton

September 13, 2023 in Canada ⋅ ☀️ 14 °C

Ja hüt gids ned so viel zum verzellä da mier praktisch nur Auto gfahrä sind. Mier sind nachm Zmorgä loos gfahrä i richtig Edmonton. Uf de Sträcki hämmer schön chönä Radio Central losä. So hämmer gwüsst was so ide Schwiiz lauft. Und will gad Wunschkonzärt gsi isch hämmer natürlich au no en Gruess & Musigwunsch durä gä. Mier händ en chliine Zwüschästopp gmacht in Hinton zum chli gu shoppä. Mit läärä Händ sind mer de aber wieder i Camper zrugg cho. Und wiiter gfahrä. Zwüsched durä nur schnell use fahrä für de Fahrer wächsel, so zsägä Schichtbetrieb. 😂🚗 In Edmonton acho isch s Erste wo mer gsänd diä Öl Firma. Kraaassss, Daniela isch Sprachloos wiä riiiiesig diä isch. Ja Edmonton isch en Öl Stadt und eifach nummäää riiiiesig isch si au. Wür säge en richtigi Grossstadt aber au sehr idrücklich. Das ja en Ölstadt isch isch de Benzin richtig günstig 1.30 kanadischi Dollar das sind umgrächnet öppä 86 Rappä😂😂 und de Diesel wär bi 1.64 Kanadischi Dollar und umgrächnet öppä 1.08 CHF. Ich glaub mer nämed gad je en Tanklastwagä voll hei, vo dennä wahred nämli ganz viel umä hiä. Was aber chli de Nachteil isch es hed mega viel Obdachlosi hiä.
      Miär händ üs de scho glii es Plätzli gsuecht zum Übernachtä und chli usserhalb au eis gfundä. Hmm, mier sind eich de chlinsti und definitiv s günstigstä Motorhome da. Suscht sind eich alles eher Luxusliner. Aber isch au mal cool i dene innä chli sii😂
      Soo Znacht machä (hüt mit Gmüäs🥕🥦) und no Sunnäundergang gnüssä und de öppä underä😴😴.

St. Albert, سانت ألبرت, Saint Albert, سنت آلبرت, Saint-Albert, სენტ-ალბერტი, 세인트앨버트, Sen Alberas, سینٹ البرٹ, Сент Алберт, CAS8A, سینٹ البرٹ، البرٹا, Q939127, 圣艾伯特