Kanada

Reisende an diesem Ort
    • Tag 44–45

43. Tag Lachute - Gatineau

12. Oktober 2023 in Kanada ⋅ ⛅ 11 °C

Hüt hät de Morge bimene zmorge im Hotel gstartet. Ja es isch eher chli dürftig gsii. Morn möchemer wieder euses Picknick😅. Mir händ dä euses Züg pack und im Auto verstaut. Eusi Wäg gaht hüt zerst in Omega Park. Das isch en Park wo Tier drinne läbed und en Teil zimli frei ume laufed. Mir fahrt mitem Auto dur de Park. Dete ahcho hämer rasch ufs WC müsse. Dete häts natürlich au grad no en Shop gha. Mir händ sones Merkblatt becho und det druff staht, dassmer Tier ned döff füettere. Aber ih dem Shop hätmer Rüebli chöne chaufe zum fuettere. Das han ich natütlich welle und mir händ sonen Sack kauft. Dä hämer eus uf de Wäg gmacht. Ja Reh und Elche händ scho gwartet😅. Dä simer über die Gitter gfahre und das spektakel isch losgange. Es hät gheisse Fänster ned ganz abe lah. Eus isch schnäll klar gsi warum. Mir händs en spalt ufgmacht, dassmer Rüebli chönd geh.... ABER das sind so giirigi Fiecher... die händ ihres Mull ih de Spalt gsteckt. Mir händ nümm chöne🤣 händ sones Lachflash becho🤣😅 Träneglached hämer😅 Die händ eusi ganze Schiibe versabberet und ja de eint hät mir sogar ufd Hose gsabbered. De Rückspiegel isch au keis Hinderniss gsi. De hänts eifach ihne klappt. Wänns nüt becho händ, händs ahgfange Gummidichtig vom Fänster ahknabbere. So fräch sinds gsii...
      Nachere Ewigkeit simer dä langsam vo dene weg choo.. ja uf Siite gönd die bestimmt ned😅.
      De Park isch mega schön. Es sind no Wildschwein und diversi Änte frei umegloffe. Gseh hämer no Wölf, Füchs, Bison, Wissi Berggeisse, Mooses, Bäre, Gämsi. Also sehr vill. Sind also über zwei Stunde ih dem Park gsi. Für Kind isch de Park em traum.
      Mir händ eus dä uf de Wäg nach Ottawa gmacht. Parkplatzsuechi hät sich rächt schwirig usegstellt. Mir händ dä nach langem eine gfunde.
      Mir sind dä z'fuess Stadt go erkunde. Es isch also sehr schön mit dene alte Gebäude. Im Downtown häts eus ned so gfalle. Isch vill zvill los😅.
      Mir sind dä no bide Market strasse dure gloffe. Die sind sicherlich no herzig wänn dä em Market isch.
      Mir händ eus dä langsam uf de Wäg richtig Motel gmacht. Euses hütige Motel isch in Gatineau. Chli usserhalb vo Ottawa. Go znacht ässe simmer ines Burger-Restaurant. De Kevin hät sich fast ned chöne entscheide😅.
      Nachher simer is Motel und ich scho zimli gli go schlafe, da mich hüt es zimlichs Kopfweh begleitet hät🙈 De Kevin hät natürlich nochli Icehockey gluegt😅.

Möglicherweise kennst du auch folgende Namen für diesen Ort:

Talon