Vill natur und chli las vegas

November 3, 2019 in the United States ⋅ ☀️ 25 °C

Vo zion us simmer langsam uf flagstaff (arizona) gfahre, wo mer die allerbeschte feinschte zartischte ribs hend gässe wos git. Underwägs simmer de glen canyon und de berüemti horseshoe bend am lake powell ga aluege, und natürlich simmer au es stück em grand canyon entlang gfahre. A allne orte hemmer en spektakuläri ussicht gha, emel nachdem mir üs dur di ganze asiatische und kanadische touris hend durekämpft 😄

Nach einere nacht am lake mead simmer uf VEGAS BABY!!! Die stadt isch definitiv es erläbnis, aber die vile vile lüüt, liechtli und de ganz lärm sind üs schnell mal ufd närve gange und mir sind froh gsii womer is death valley hend chönne flüchte (wo definitiv weniger lauft als in vegas)...

Geschter simmer de joshua tree national park go aluege mit sine berüemte bäum und kaktee. Dä park het mir bis itzt am beschte gfalle und ich wär am liebschte no es paar täg det blibe zum alles aluege :)
    Itz simmer grad am zmorge ässe und spöter fahremer zrugg uf LA, gönd morn de camper go abgäh und denn flügemer scho glii uf hawaii ☺️🌺