• Day 1

Kreta dan 1 - Chania

August 20, 2015 in Greece ⋅ ☀️ 32 °C

...težko pričakovan dopust se je začel...vedno je cilj pot sama, ampak vseeno je prvi dan naporen....parkirni prostor v Trevisu smo dobili, ampak komaj, očitno je res gužva....po jutranji kavi in čakanju da smo oddali prtljago (tokrat brez pretiranih tezav s prepakiravanjem-20kg), smo končno dočakali let proti Kreti...lepo vreme in ogled iz ptičje perspektive "mojega morja" in po dveh urah in pol pristanek na Kreti....

Vroče, 36 stopinj, sonce...pričaka nas gospod iz rent-a-cara, AthensCar...frajer se predstavi, opravi papirje in plačilo kar na šalterju na letališču, pa ne njihovem šalterju, ampak imamo avto, Fiat Panda, rumene barve :)

Odpeljemo se v cca od letališča 20 km oddaljeno mesto Chania, ki je naše prvo izhodišče, najdemo zastonj parkirno mesto zraven starega dela mesta, Casa Veneta in ob prihodu smo deležni pregovorne grške gostoljubnosti. Sin George in ata Stavros nam vsem stisnejo roke, povprašajo kako smo, kaj bomo spili, prinesejo vodo, ne dovolijo da bi sami odnesli kovček, nam upgradajo studio v apartma, skratka...super...

Po osvežitvi se sprehodimo po staremu mestu, luštno in slikovito mesto, fine male ulice z gostilnicami, pisanimi prti, suvenirji, itd....res odličen prvi vtis....lakota nas posede v eni izmed luštnih gostilnic in takoj hladno pivo, Ouzo, Tzatziki in prvo "guštiranje" grške kulinarike....odlično...

Večerni sprehod po ulicah, ogled cerkvice, svetilnika, v trgovino, izvemo da je odstopil Cipras in spat....jutri so na vrsti plaže....