• Day 2

Porto

May 17, 2013 in Portugal ⋅ ⛅ 10 °C

....prebujanje ob 6.30 v oblacen in mrzel dan...galebi se "karaju" :), .caka nas iskanje zajtrka in potem izgubljanje v ulicah, upamo da ne bo dezja...

...prvi vtisi sicer...prazne trgovine,prazni lokali,vec ali manj samo nekaj turistov,ce je to to kak izgleda ko zaprosis za pomoc EU, ne bo lustno....

...dodatek k temu in argument je to,da pred 9 ali celo 10 skoraj nihce ne dela...pa se potem imajo vmes med 12.30 do 14.30 pavzo...kakorkoli,nasli angleski zajtrk in krofe ter kafe...potem pa se je celo pokazalo sonce...

...cel dan pohajali po mestu in se izmenoma skrivali pred dezjem in se nastavljali soncu...ko posije je prav super toplo....probali lokalno specialiteto Francesinha, dva kosa kruha,snicl,sir,jajce,pekoca klobasa,vse z neko paradajzovo omako...fino...

...preden otroka zmatrava da bo spala,ker jutri odhajamo z vlakom naprej proti Lisboni,si je bilo treba privoscit se vino....valda zenski glas je zmagal,tak kot sem sam dobil slabsi jogi vceraj ponoci :), in pijemo Rose Portugalski...ni slabo:) ...delat je treba....