• Day 4

Dan 4 - Whale and Dolphin watching tour

August 27, 2018 in Spain ⋅ 🌬 24 °C

Pa sem še eno leto bližje 50ki :), malo hitro to gre, ma smo še mladi. Jutranji tretma s super zajtrkom in potem se spravimo v pristanišče, kjer gremo na katamaran Supercat, bojda največji na svetu. Malo je že v letih, je pa res mogla to biti luksuz zverina, z jacuzzijem ( al je facuzi?) na krmi. Triurni izlet (83 EUR za nas tri), nas popelje na Atlantik, južno od otoka. Po kaki uri se začne veličastna predstava narave in bitij s katerimi si delimo to “ kuglo”. Jate delfinov, mali, veliki, baby delfini, ni da ni. Plavajo ob katamaranu, plavajo pred in ob barki, skačejo iz vode in se igrajo. Ne rabim posebej razlagat, da je mala popotnica bila navdušena, saj si je želela nadvse videti delfine v živo. Če do danes na Jadranu ni imela sreče, je njena radovednost končno potešena in bolje, da jih je videla v naravnem okolju kot pa v nekem vodnem parku s spremljevalnim show programom.

In za vrhunec, imamo srečo in vidimo še kite. Kratko sicer ampak lepo doživetje. Vrnemo se v Puerto Rico in nazaj na “domačo” teraso na kosilce in kopanje. Ko se sonce in vročina malo umirita, mini golf...čas je za nove zmagovalce :)

Po golfu se osvežimo v bazenu in potem svoje dame peljem v Amadores, mestece zelo blizu na eno fino večerjo ob morju in sončnem zahodu, da proslavimo, kot je treba. Jutri pa spet izlet, jutri pa v višave Gran Canarie, na 1949 m visoko nad morjem, Pico de las Nieves jutri in izlet skozi gorske vasice otoka. Salud !