• Day 7

Dan 7 - Shopping center Europa :)

August 30, 2018 in Spain ⋅ 🌬 26 °C

Zadnji dan dopusta in danes se nam ne mudi nikamor. Praznimo hladilnik, v bistvu je ostal tonic, sem kupil še en gin :) Dolgo spanje in zajtrk na terasi, kopanje, počivanje in potem, v času največje vročine na terasi, odločitev, da gremo preko ceste, kjer domuje Shopping center Europa. Da vidimo, kako to izgleda povsod tukaj. Skratka, hrana povsod več ali manj ista ponudba, bari s seznami tekem in tu so scene kot da bi bil v Angliji. Gospe, ki imajo več kg kot jaz lepo sekajo po velikem pivu, pommes fritesu in gledajo Premier ligo nogometno tekmo. Menuji za hrano so povsod za Angleže, Nemce, Špance, Švede, Norvežane, Dance, Italijane, ponudba pa kot rečeno skorajda identična. Kao Tapas, čeprav, če hočete pravo izkušnjo tapasov, Trip Advisor je vaš prijatelj, ker to je pač, približek za turiste. Potem pa seveda steaki, praktično identični izbor tukaj, v Puerto Ricu ali kjerkoli smo bili in so turisti blizu. Izbor povsod ali poprova omaka, z gobicami ali mehiška omaka. Potem pa še zraven kebap restavracije, kitajske restavracije, ki si tukaj brez težav držijo visoke cene, bolj kot smo jih navajeni in pa seveda mehiška hrana povsod, z oznako “tex-mex”, s cenami da mi je smešno. Pregrešno drago, glede na to, da smo v Mehiki pristno to hrano jedli za 80 % manj cene. In tu in tam še indijska ali libanonska restavracija. Pa da ne pozabim na pizze in ribjo ponudbo. Ob tem pa seveda trgovine, bluetooth zvočniki Bose in Jbl za smešne cene, seveda se vidi, da so to kitajski ponaredki in včasih že drži, da nismo tak bogati, da bi poceni kupovali.

Mala popotnica končno sicer dobi nove slušalke, ki smo jih dolgo izbirali, za mali denar in prd nakupom preizkušeno, bo v redu. Izvemo tudi, ko sem hotel plačati s kartico, da je potrebno biti zelo pazljiv, ker je baje ogromno prevar s karticami in ti spraznijo račun, kak si rekel keks. Baje so lani, preko 15 mio EUR potegnili dol samo Norvežanom. Skratka, fajn je, da nismo pretirano zapravljali, preživeli smo :)

Privoščimo si še kosilo, ki je bilo sicer v redu, ampak gladko 48 EUR, pol litra vina je tukaj 10EUR, kar je rop :)

Vrnemo se na teraso, kopanje in uživanje še teh zadnjih par ur, jutri ob 4 zjutraj proti letališču in domov.