• Day 8

Poros - Argostoli

August 4, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 33 °C

Vročinski val tukaj lepo seka, jutri bi naj začel pojenjat. Zjutraj nahranimo vse mačke, ki se vse te dni zbirajo v okolici naše sobe…Lisa, Blackie, Tačka, Lepa, Iskra, Črti, Kepa in še kako bomo morda poimenovali. Prav čakajo, da odpremo sobo in dobijo brikete.

Po zajtrku, kjer se odvija dnevna borba z osami, prižiganjem kave za odganjanje njih, polovico dneva preživimo v senci, na bazenu. Odlično, da ga imamo. Ne predstavljam si tega dopusta drugače, ker bi bilo v tej vročini to muka.

Popoldne pa se odločimo, ker vseeno težko cel dan sedimo, da gremo na “shopping” izlet v glavno mesto Argostoli. Vožnja, roko na srce je zoprna, vleče se cca uro, da pridemo tja. Parkirno mesto dobimo takoj, ker ni nobene gneče. Lačni najdemo v bližini glavnega trga gostilnico Ladokolla, TripAdvisor priporočilo. Simpatična gostilnica, hrana super, poceni.

Potem pa sprehod po praktično praznem mestu, ogled lokacije laboratorija, kjer se bo morala mala popotnica testirat pred vrnitvijo domov, tako da en izlet sem še nas čaka. Ko smo že mislili, da smo končali z ogledom, pa še najdemo uličico s trgovinami, en tak dolgi nakupovalni morski sprehod. Pustimo malo denarja tukaj, popijem še pijačo in ob prijetnih 32 stopinjah ob 22 uri zvečer odrinemo nazaj.

Uro in 15 minut in popadamo v postelje. Jutri je dan na bazenu in gledanje košarke.