Kefalonija 2021

July - August 2021
…Kefalonija, največji otok v Jonskem morju…pandemija pa še kar traja… Read more
  • 15footprints
  • 1countries
  • 15days
  • 87photos
  • 0videos
  • 3.7kkilometers
  • 2.1kkilometers
  • Day 1

Slovenske Konjice - Benetke - Kefalonija

July 28, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 32 °C

Leto in pol čakanja, upanja, odpovedanih potovanj in želja in 1469 dni odkar smo nazadnje bili v Grčiji. Svet še vedno zmeden zaradi Covid19 epidemije, kljub vsemu pa, Grčija končno dosegljiva, izvedljiva in tudi ena izmed planiranih destinacij, največji otok Jonskega morja, Kefalonija je osvojena :)

Malo pred polnočjo krenemo od doma, gneče na cesti ni, prihod na letališče pa kaže novo sliko, kako izgledajo potovanja. Letališče ima samo en vhod in en izhod, obvezne maske, razdalja, pravila stroga. Načeloma nobenih težav, papirje imamo vse kar rabimo, check in je brez najmanjše težave in po skoraj dveh letih stopimo spet na letalo. Cel čas leta obvezne maske, za odhod na wc je potrebno to javiti stevardesi, da ti pove kdaj lahko. Preletimo moj Jadran, iz zraka pozdravim moj Vis in v slabih dveh urah pristanemo na Kefaloniji. Tudi odhod iz letala je drugačen. Vsi sedimo, dokler ne povedo, kdo, katera vrsta lahko vzame stvari in odide iz letala. Ta red morda niti ni slab, včasih je bil dren takoj, ko se je letalo ustavilo, vsem se je mudilo, zdaj lepo vsi “polako”. Ni nujno, da je to slabo :)

Na letališču nam preverijo še enkrat vse papirje, “loteriji” naključnega testiranja za Covid-19 se izognemo, počakamo prtljago in 200 m do našega rent a carja. Avto sveže opran, vse imajo pripravljeno, vse skupaj traja 10 minut in že se vozimo proti našemu domovanju za naslednjih 14 dni. Mestece Poros, hotel Oceanis. 40 min vožnje in smo že v sobi, prekrasen pogled na morje, bazen 10 stopnic pod nami…prvo kopanje…razpakiravanje…

Po prebedeni noči na poti, slabemu dremežu na letalu rabimo samo še malo hrane in počitek danes. 30 m od hotela je Taverna Agrapidos, z izjemnim ambientom, vrhunsko hrano in odličnimi cenami. Svojo “bazo” smo našli takoj…po vrhunskem kosilu, ki je stalo za meze ploščo, vino, ouzo, tzatziki, česnove kruhe in še, 27 EUR, si rezerviramo mizo še za današnjo večerjo.

Zdaj rabimo malo počitka, zvečer kulinarično razvajanje, jutri pa začnemo tudi z izleti in raziskovanjem Kefalonije.

• Day 2

Poros - Skala

July 29, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 32 °C

Končno naspani in okusen zajtrk. Dosti okoli letajo ose, ampak nekako smo tudi to uredili. Po zajtrku še obvezno ohlajevalno kopanje v bazenu, potem pa na prvi izlet po otoku. Danes bolj kratek, pa vseeno.

Iz Porosa se peljemo ob obali, do mesteca Skala. Še malo naprej od Skale pa na peščene plaže Kaminia in Mounda beach. Morje toplo, gneče ni, ob plaži pa simpatični lokali v senci. Na plažah sicer pretrane sence ni, možnost je plačila ležalnikov in senčnika, ampak nikoli nismo cel dan ležali na plaži. Po prvem kopanju se še prestavimo v Skalo, kjer se na kosilo spravimo v lušten bar ob plaži. Tukaj prvič vidimo, da so cene lahko tudi hudo visoke :)

Kakorkoli že, v baru imajo tudi mali bazen, kjer lahko se ohladiš in popineš pijačo kar v njem, pojemo kosilo in ura je že skoraj 16. Hitro mine čas, sploh ko je vse na “easy”.

Gremo še v trgovino, nakupimo pijačo in še kaj, da napolnimo hladilnik, potem pa še panoramski ogled mesta Poros, kjer stanujemo. Dosti zaprto, odpirajo pozno popoldne, nekaj pa tudi očitno jih ni preživelo zaprtja zaradi epidemije. Na splošno, Poros in Skala nista nič posebnega, Poros ima vsaj še pristanišče za jadrnice in trajekt in to je to.

Sicer je vroče, temperature med 34-40 stopinj, okoli 16.30 pa še začne pihati, ampak topel veter. Popoldne torej ob bazenu se hladimo, počivamo, nabiramo moči za večerjo v naši “bazi”, jutri pa spet naokoli…jutri začnemo z top destinacijami, ki jih je baje treba videti :)

• Day 3

Melissani lake - Antisamos beach - Sami

July 30, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 30 °C

Pa smo nazaj v potovalni formi :) Včerajšnji izletek je bil mini, danes smo že naredili pravega. Po zajtrku v avto in proti mestecu Sami. Malo naprej je tudi nepogrešljivo jezero Melissani, kjer nam je gospod na čolnu vse obrazložil, ampak ga zaradi maske smo bolj malo razumeli :) Skratka, za dva odrasla in otroka vstopnina 15 EUR, super je bilo, da smo bili tukaj pred 10 uro zjutraj in se izognili gneči. Po vstopu, se spustiš po dolgem tunelu do jame/jezera Melissani. Naravna kulisa, ki morebiti malo spominja na “cenote” v Mehiki, kljub vsemu je posebna. Bojda se tukaj mešajo sladka in slana voda, vse skupaj pa je pod površjem, v naravni luknji/jami. Na čolnu moramo biti v maskah, smo mi trije, en par in ena mamica z otrokom, skratka, dobra stvar, gneče ni. Vožnja s čolnom traja kratko, v drugi del jame/jezera, in nazaj. Odkrito, je za videt, je fotogenično, če si tu moraš to “oddelat”, ni pa vredno 15 EUR. Simple as that.

Dan nadaljujemo v hribe in sicer gremo proti antični akropoli mesta Sami. Klasične grške scene na poti, ležerne koze, ki ležijo na cesti in dosti ovinkov. Bila je rekreacija, od ruševin pa je ostalo bolj malo. Pa lep razgled je na mesto Sami, in to je več ali manj vse.

Naprej pa gremo na plažo Antisamos. Plaža, kjer so med drugim snemali film Corellijeva mandolina. Pravzaprav so večino filma posneli v mestecu Sami, na Antisamos plaži in v tej okolici. Plaža je lepa, voda kristalno čista, del nje je pač “privatiziran” in ponujajo ležalnike in senčnike za 10 EUR na dan, pod pogojem, da bos pil in jedel. Hitro postane drag hec tole. Ampak, lepo se imejte, našli smo svoj kos sence gratis, brez ležalnika, na lastni brisači.

Po kopalni seansi se prestavimo v Sami na kosilo, gyros pita 3 EUR, odlično. Nadaljujemo še proti Drogkarati cave. Jamo so odkrili baje po naključju, ko je po potresu in kolapsu kamnov, se okdril vhod vanjo. 60 m pod zemljo in stalna temperatura 18 stopinj. Zdaj je tudi to “dvorana” za koncerte. Se splača videt.

Na poti nazaj še najdemo Odisejev zoo, simpatičen mali zoo, kjer je glavno vodilo Odisejeva zgodba in njegovo življenje. Slonov in žiraf torej ni, so pa koze, ovce, psi, osli, konji in tako naprej. Ni drago in lepo je urejeno, simpatično.

Pa je šel dan in vrnemo se nazaj v Poros. Obvezno kopanje, saj vsak popoldne začne pihati dobesedno vroč veter, domačini pravijo, da je to nekaj novega in da so sami presenečeni. Kopamo se skoraj do 20 ure, potem pa na večerjo, tokrat v Poros mesto, Steki restaurant, dobro in poceni. Tudi slaščičarske mojstre najdemo, sem prepričan da punce bodo še šle kaj kupiti tja.

Lahko noč.

• Day 4

Argostoli - Lixouri

July 31, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 32 °C

Danes pa smo bolj ležerni. Napoveduje se vročinski val, tukaj pa že seka 37, baje bo do 46 stopinj celo ?!?! No, dokler je “normalnih” 37, še izkoristimo dneve. In se okoli poldneva odpravimo v glavno mesto Agrostoli. Največje mesto na otoku. Mali ogled centra kar z avtom, ko iščemo parking. Mesto relativno prazno in izkoristimo trenutek in priložnost, ter skočimo kar na trajekt proti drugemu največjemu mestu, Lixouri. Karta za 20 min vožnje za nas tri - 6.50 EUR. Trajekti dejansko vozijo praktično cel dan sem in tja, na pol ure.

Lixouri, odkrito, ne navduši. Mesto prazno, predvidevam zaradi vročine. Pri Café Peró pojemo super in poceni kosilo, potem pa se še malo sprehodimo po praznih in vročih ulicah. Blizu je še ena peščena plaža, marina oziroma pristanišče za jahte in jadrnice in to je to. Predvidevam, da mesto zaživi šele po 16 uri, ko se odprejo vsi lokali. Takrat verjamem, da mora biti pa to čisto druga slika. Trajekt nazaj proti Argostoliju in še kratek sprehod po pregreti “rivi”.

Odločimo se, da danes gremo kar nazaj na “domač” bazen v hotel in bomo več Argostolija obdelali kateri drugi dan. Imamo še čas. Jutri pa izlet proti severu otoka.

• Day 5

Fiskardo - Assos - Myrtos

August 1, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 29 °C

Dan za izlet je danes in to dober izlet. Po zajtrku odrinemo na pot, proti skrajnemu severu otoka, mondena vasica Fiskardo. Uro in pol vožnje mimo Samija, skozi Agio Effimio, ki je očitno eden glavnih pristanišč za jadralce, po cesti skozi fantastične razglede in prispemo v Fiskardo.

Simpatična, barvita in mala vasica, katero povezuje trajekt z Lefkado. Vdolž male rive pa lokal do lokala, mesta je za jadralce in jahte, cene pa primerne temu. Tukaj poceni ni, je pa slikovito, oleandri, barvite fasade,…to je to. Posedimo ob morju, se sprehodimo ob obali, skozi uličice, do baje “najboljše” pekarne tukaj, in nadaljujemo naš dan proti plaži Emplysi.

Mala plaža, večji kamni, turkizna kristalno čista voda. Nobene pretirane gneče, večinoma domačini, ker je nedelja očitno. Osvežimo se in naprej proti mestecu Assos.

Na poti do Assosa se naužijemo norih razgledov, potem pa po serpentinah se spustimo v malo, idilično in barvito vasico. Dve plaži, ena mestna in druga malo stran od centra, mestece pa barvito, malo, menda ima samo 4 ali 5 barov in tavernic in eno trgovino. Nekaj stavb je že propadlih, zapuščenih, Po sprehodu skozi to miniaturno simpatično mesto gremo na plažo, v senco pod borovce, s pogledom na mesto. Res je lepo.

Ko se ohladimo, nas pot vodi še na zadnji “highlight” tega dneva in tega potovanja. Plaža Myrtos. Ena najbolj fotogeničnih plaž na svetu, tudi tukaj so snemali del filma Corellijeva mandolina, v živo pa res, lepo, krasno. Pogled iz razgledne točke, iz ceste nad plažo je nekaj, kar je verjetno najbolj fotografirano kot razglednica Grčije in otokov Jonskega morja. Plaža pa, ko prideš dol, 2 km dolga prodnata plaža, z malimi kamenčki, voda pa sinje modra, turkizna…res lepo. Sence pač ni, senčnik si prineseš sam ali ga najameš, vendar tukaj danes, ni bilo niti lokala ali kakšne druge ponudbe, ker gradijo nekaj na novo. Pivo, dve…foto session družinski in nazaj v Poros.

Cesta nazaj prazna, hitro smo nazaj in vsi lačni, uživamo še v večerji v Steki house v Porosu. Zabava še na bazenu v hotelu in dneva je konec. Jutri dan za počitek, potem pa spet izlet :)

• Day 6

August 2, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 33 °C

Dobro jutro, zajtrk, na bazen.

Cel dan na bazenu v domačem hotelu, pogovori o Brexitu, potovanjih in covidu z Madžarico na bazenu. Slikanje Madžarice na strani A in B, otrok se igra z njenim otrokom, Uno, Človek ne jezi se, igranje v bazenu, kosilo o bazenu, ping pong, barvanje, vmes pijačika in enih par njih. In tako mine cel dan :)

Seveda gremo zdaj jest :)

Jutri pa izlet.

• Day 7

Ithaka

August 3, 2021 in Greece ⋅ 🌙 31 °C

Danes pa smo odkljukali še en otok. Sosednji otok, drugi najmanjši v Jonskem morju, dom Odiseja, otok Itaka. Povratne karte za trajekt, ki vozi dnevno iz “našega” Porosa ob 8.55 na Itako in ob 18.00 nazaj, so bile 67 EUR. Vožnja v eno smer traja cca 50 minut, trajekt ogromen, bolj nov, moderen. Tja glede smo morali izpolniti obrazce glede covida, nazaj pa so dejansko pregledovali potrdila o cepljenju. Ne šalijo se. In dejansko se znotraj nosijo maske.

Ob 9.45 pristanemo na Itaki in se takoj odpravimo na sever otoka. Pot nas vodi skozi vasico Stavros, do plaže Afales. Kristalno čisto morje, prod in mali kamni. Osvežimo se, ker veselo “kuri” vsak dan 38 stopinj in gremo raziskovati dalje. Poskušamo še do bližnje peščene plaže, pa nas pot pripelje na makadamsko cesto, tam, ko bi se naj spustili dol, je bil znak, da ne smemo in smo pač ob vseh prepadih in višinah opustili to idejo. So pa bili prekrasni razgledi.

Pot smo nadaljevali do vasic Kioni, ki je slikovita, ampak ima samo en pas za obe smeri prometa skozi in je bilo kar pestro, ko smo se srečevali z avti. Bilo bi bolje parkirati zunaj in peš iti do centra, simpatična vasica. Ko smo končno uspeli obrniti in priti nazaj ven, smo se še na poti nazaj ustavili na pijači v vasici Frikes. Cene so tukaj višje kot na Kefaloniji. Tudi gorivo je občutno dražje, npr. liter bencina 95 je na Kefaloniji med 1,73-1,79 EUR, na Itaki je med 1,85 - 1,89 EUR. Drago, ni kaj.

Proti glavnemu mestu Vathy se peljemo po poti preko najvišjega vrha Itake. Skozi vasico Anogi, kjer se je očitno čas ustavil, pa izgleda da tud stoji. Ogromno se prodaja, hiš, zemljišč…očitno ni enostavno. Na vrhu se nam razprostre neverjeten pogled na mesto Vathy in na celoten zaliv, potem pa po strmi poti dol, serpentinah končno spet iz višin do morske obale. Mesto Vathy je največje mesto na otoku Itaka, slikovito, pristanišče za navtični turizem, cela obala lokal do lokala. Tukaj ob vetrovni obali pojemo kosilo, pozdravimo Odisejev kip in zadnji dve uri pred odhodom nazaj na Kefalonijo, še gremo na bližnjo plažo Filiatro. Kopanje in nazaj proti trajektu.

Ob 19 uri smo nazaj v Porosu, na Kefaloniji. V mestu kar sproti nabavimo večerjo in sladico, pojemo na “domači” terasi in dan zaključimo še z osvežitvijo v bazenu. Jutri pa bomo še videli. Večino smo predelali, kaj malega še ostane, kaki dan pa bo spet verjetno tudi samo za “izležavanje”.

• Day 8

Poros - Argostoli

August 4, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 33 °C

Vročinski val tukaj lepo seka, jutri bi naj začel pojenjat. Zjutraj nahranimo vse mačke, ki se vse te dni zbirajo v okolici naše sobe…Lisa, Blackie, Tačka, Lepa, Iskra, Črti, Kepa in še kako bomo morda poimenovali. Prav čakajo, da odpremo sobo in dobijo brikete.

Po zajtrku, kjer se odvija dnevna borba z osami, prižiganjem kave za odganjanje njih, polovico dneva preživimo v senci, na bazenu. Odlično, da ga imamo. Ne predstavljam si tega dopusta drugače, ker bi bilo v tej vročini to muka.

Popoldne pa se odločimo, ker vseeno težko cel dan sedimo, da gremo na “shopping” izlet v glavno mesto Argostoli. Vožnja, roko na srce je zoprna, vleče se cca uro, da pridemo tja. Parkirno mesto dobimo takoj, ker ni nobene gneče. Lačni najdemo v bližini glavnega trga gostilnico Ladokolla, TripAdvisor priporočilo. Simpatična gostilnica, hrana super, poceni.

Potem pa sprehod po praktično praznem mestu, ogled lokacije laboratorija, kjer se bo morala mala popotnica testirat pred vrnitvijo domov, tako da en izlet sem še nas čaka. Ko smo že mislili, da smo končali z ogledom, pa še najdemo uličico s trgovinami, en tak dolgi nakupovalni morski sprehod. Pustimo malo denarja tukaj, popijem še pijačo in ob prijetnih 32 stopinjah ob 22 uri zvečer odrinemo nazaj.

Uro in 15 minut in popadamo v postelje. Jutri je dan na bazenu in gledanje košarke.

• Day 9

August 5, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 29 °C

Danes ne delamo nič. Po zajtrku se parkiramo na bazen, kopanje kartanje in seveda ogled polfinalne tekme na OI v košarki. Malo peče poraz za točko, ampak bravo ekipa.

Naša mala družinska ekipa, pa bo po pizzi ob bazenu, se še odločila, kako bo z večerjo. Verjetno nekaj blizu, prej pa še malo kopanja.

Jutri pa izlet na goro Ainos, najvišji vrh Kefalonije.

• Day 10

August 6, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 29 °C

Danes piha, zelo piha. Zato na goro nismo šli, ker bi gori še bolj pihalo. Bomo jutri šli.

Danes gledamo plezanje in lenarimo, smo olimpijski prvaki v ležanju danes :)

Pa preden gremo spet jest, bomo kako kalorijo na bazenu se porabili :)