• Day 15

Eupharisto Kefalonia

August 11, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 28 °C

Po letu in pol zapiranj, omejitev, ustrahovanja, popolno zgrešene komunikacije, smo le dočakali potovanje z letalom. Destinacijo je bilo potrebno relativno pametno izbirati, glede na pogoje vstopa in stanja na “covid semaforju”, tako da je, kot večini, Grčija bila tokratna izbira.

Imeli smo 15 dni sonca, temperature od 30 do celo 47 stopinj. Grčija je vedno dobra, hrana je odlična, čeprav grške porcije niso ravno “nežne”, cene solidne, ljudje prijazni. Žal, tudi tukaj covid pušča nepopravljive posledice, saj kar nekaj lokalov verjetno ne bo nikoli več odprlo svoja vrata. Vsepovsod, kjer smo bili, smo žal videli zaprte in zapuščene lokale. Notri se ni smelo jesti, samo zunaj, maske povsod znotraj obvezne, ampak to sploh ni noben problem. Ljudje so disciplinirani, praktično nikjer nismo bili v nobeni gneči. Verjetno tudi ni take, kot je bila včasih, kar pa ni nujno slabo. Manj gneče je vsekakor prijazno in bolj sproščeno.

Kefalonija, želja glede na pričevanja je končno izpolnjena. Kakšni so pa vtisi? Otok v sami sredini je relativno pust, ceste sicer ok, ampak se preko klancev in dolin vlečejo kilometri. Kljub temu, da si vsepovsod v roku ure ali malenkost več, se vleče. Je pa povsod, ko si ob obali, ogromno skritih plaž. Oddelali smo praktično vse, kar je kot “must see”, Argostoli in želve, Fiskardo, Assos, plažo Myrtos, Sami in Antisamos plažo, skoraj prišli na goro Ainos, obiskali sosednji otok, Itako, pa tudi imeli dosti časa za počitek in lenarjenje. To je bistvo dopusta nenazadnje.

Pod črto pa takole, Kefalonija je za videt, ampak 14 dni je morda preveč. Za aktiven in dinamičen dopust, z malo izležavanja, je to destinacija za 7-10 dni. Prav tako smo pogrešali morda, kako bolj idilično vasico oz. mesto, v tem pogledu je Kreta še vedno nenadkriljiva. Na primer Chania na Kreti ali mesto Krf z Beneško trdnjavo ima neko dušo in uličice, ki je tukaj nisem nikjer našel. Myrtos plaža je res lepa, vendar tudi Balos na Kreti in še kaka na Kreti je takisto vrhunska.

Še dobro, da ima Grčija še ogromno otokov in še bo hrane, enkrat kmalu spet tudi plesa upam in sinjega morja in prekrasnih plaž. Hvaležni, da nam je uspelo in upamo, da kmalu spet nabiramo popotniški prah, brez mask, testov in omejitev.