• Day 13

Moalboal Sardine run

February 26 on the Philippines ⋅ 🌬 28 °C

Današnji dan pa začnemo kar takoj s sardinami. Ob 9.00, točno nas pred hotelom opremijo z maskami in jopiči, sprehodimo se iza vogala in že nas dva vodiča peljeta po plaži. Vmes razložijo, da bomo prvo videli sardele, potem pa še želve. Kratek sprehod ob plaži in že gremo v globlje vode.

Proga za sardele v Moalboalu je izjemen naravni pojav, kjer milijoni sardel privabljajo očitno turiste iz vsega sveta. To je eden najboljših krajev na svetu za opazovanje tega spektakla, saj lahko zlahka snorklamo ali se potapljamo s sardinami in drugim morskim življenjem, kot so želve itd. Sardine so na voljo vse leto, dostop do njih pa je prost, dobesedno s plaže. V bližnjih trgovinah si sicer lahko izposodi opremo za potapljanje, priporoča pa se, da se pridružimo vodenemu ogledu za bolj priročno in varno izkušnjo. Dejansko smo bili sami mi trije in dva vodiča, s tem da je en še naredil odlične posnetke. Sardine run je v bistvu nekaj, kar mora preizkusiti vsak popotnik v Moalboalu, saj je edinstvena in nepozabna avantura. In tudi naša je bila. Ko se je začela gneča, smo se umaknili na drugo mesto in nekaj časa plavali z veliko lepo želvo. Res lepa izkušnja, redko je možnost, da si del tega, kar ponavadi občudujemo na National Geographicu. Ko končamo, speremo sol iz sebe in gremo na pozen zajtrk, danes smo si ga zaslužili. Za tem pa manjši sprehod skozi vas, punce opravijo še manjši shopping in malo stran iz vročine. Popoldanski dež malo prav pride, ampak je zelo hitro spet sonce in vročina.

Jasmina si privošči masažo ob obali, midva z mlado popotnico kupiva spominke in greva na teraso na pijačo in čakat sončni zahod. Dočakamo ga skupaj, večerja, mango mojito, trošimo na hrani :)

Gremo še malo naokoli, posedet, okušat hrano, danes je dan za škampe in gambere, na treh različnih mestih :), vmes urejamo in dogovarjamo vse za prevoz jutri naprej, ker so bile najmanj dve spremembi in potem končno v hotel. Čas je, da spakiramo še enkrat, saj jutri, nadaljujemo pot naprej, ob 6.00 v Oslob in naprej na otok Panglao, Bohol.