• Day 5

Dag 5: TrollAktiv

August 18, 2022 in Norway ⋅ ☁️ 13 °C

Een rustdag, die was wel welkom na de lange tocht gisteren. Maar we waren niet naar TrollAktiv gekomen om helemaal niks te doen. Om 10:00 uur stond het raften op het programma.

Nadat we de veiligheidskleding hadden gekregen volgde een uitgebreide instructie op het water. Daarna moest het gaan gebeuren en vaarden we richting de stroming. Daar was het soms even flink aanzetten en goed vasthouden maar het was bovenal erg leuk. Net na de middag waren we weer terug.

Na de lunch volgde een materiaal inspectie. De bandjes zien er nog prima uit en de lagers lopen nog soepel. Nadat er ook wat kleding gewassen was hebben we rest van de dag rustig uitgezeten met wat spelletjes. Als afsluiter nog een simpele geocache in de buurt gedaan.

Morgen gaan we weer op pad, eerst een stukje terug naar Evje en dan oostwaarts. De komende dagen gaan we weinig tot geen campings tegenkomen dus zullen we zelf onze overnachtingsplaats moeten zoeken. Hopelijk gaat dat goedkomen.