Dag 15: Vrådal

August 28, 2022 in Norway ⋅ ⛅ 15 °C

Vandaag hebben we een soort van uitgeslapen. Want tja rolskiën zat er niet in vandaag. Het zonnetje scheen al vroeg, maar de wind zorgde er in de ochtend voor dat het nog wat frisjes aan kon voelen.

Op zondag is bijna alles in Noorwegen gesloten. Er was wel een foodtruck open waar we tegen de avond gegeten hebben. Waar we gisteren nog bedacht hadden misschien een kano te huren, was ook dat geen optie want ook dat bleek niet open. Dus dan maar een beetje aan en in het water zitten en de Formule 1 volgen via een liveblog.

Ons vervolgplan is geworden om morgen naar een autogarage zo'n 2km verderop te wandelen. In de hoop dat zij ons kunnen helpen met het schoonmaken en weer invetten van lagers, zodat we weer op pad kunnen. Dat wordt morgen weer een wekker zetten, omdat ze als het goed is om 8:00 uur open zijn.

Als we de Skikes dan weer gereed hebben dan gaan we onze weg vervolgen via fietsroute 2 langs het Telemark kanaal. Op die route komen we al snel haarspeldbochten naar beneden tegen. Dat stuk zullen we waarschijnlijk voor de zekerheid gaan lopen, op Google Maps zien die bochten er nogal spannend uit. Voor nu hebben we nog geen tweede plan mocht het morgen niet lukken om de Skikes weer gereed te krijgen.