Dag 21: Hove

September 3, 2022 in Norway ⋅ ⛅ 15 °C

We hadden een soort van rustdag vandaag. In ons huisje is geen toilet, dus de rustdag begon wel gelijk met 7 minuten wandelen naar een wc verderop. Niet ideaal.

Gezien we nog wat boodschappen nodig hadden vertrok Wesley op de rolski's naar de supermarkt.

Weer terug kwam Wesley erachter dat er Strava segmenten op de route hebben gelegen. Misschien morgen nog even een serieuze poging wagen? Hierna vertrokken we wandelend in een mooie omgeving naar een activiteitencentrum om te kijken wat we zouden kunnen doen vandaag en morgen. We besloten morgen mee te gaan doen aan een e-mtb tour met gids.

Voor vandaag werd het dan met de bus richting Arendal centrum. Met een 24uurs kaartje konden we binnen heel Arendal reizen. Wachtend op de bus zagen we nog een rolskiër. De teller staat nu dus op twee. Deze persoon kon overigens nog wel een lesje gebruiken want heel fantastisch zag het er niet uit.

In Arendal hebben we een grote sport/outdoor winkel bezocht waar ze ook wel rolski spullen hadden en hebben we in de avond lekker gegeten. De "spicy" friet was ook echt spicy.

Al met al wel veel gewandeld vandaag maar het lichaam voelt al weer een stuk beter aan dan gisteren einde dag.