• Day 3

Lübeck s Svenom in Meike

July 12, 2019 in Germany ⋅ 19 °C

Sven je moj sodelavec (LS Retail), Meike njegova partnerka; pri njima sva se ustavila za en dan, sestavljen iz popoldanskega sprehoda po Lübecku, super večerje z rakci in pivom ter nasploh prijaznega gostoljubja.

Lübeck je približno tako velik kot Ljubljana in je znan kot zibelka ter glavno mesto Hanzeatskega sindikata oz. lige (Hanseatic League). To je bil nemški sindikat, ki je več stoletij nadzoroval večino trgovinskih transakcij z Londonom, Velikim Novgorodom, Rigo in podpisal trgovinske dokumente v imenu rimskega trgovskega imperija s posebnimi pogoji za vsako nemško mesto.

OK, dovolj lige, center mesta je največje območje v Nemčiji pod okriljem UNESCO-ve svetovne zapuščine. Mestni simbol so vrata Holsten, nebo nad mestom pa prebada sedem cerkvenih stolpov glavnih mestnih cerkva. Katedrala, zgrajena okrog 1230, je prva velika cerkev na Baltiku, narejena samo iz opek.

Naslednje jutro sva že odrinila proti Danski, sva pa v Lübecku našla Dechatolon in nabavila meni nove pohodne čevlje. Poleg njih sva drugače v kamperju že vlekla s sabo tudi hribovske (jaz popolnoma nove), gumijaste škornje (ker na severu vsak dan dežuje), nepremočljive gležnarje ter šlapce in natikače. Ni da ni, samo še copati so manjkali.