• Day 5

Skagen

July 14, 2019 in Denmark

Rt Skagen je eden največjih peščenih evropskih rtov, kjer se mešata Severno morje in zalivski tok med Dansko in Švedsko.

Lepo za pogledat in doživet, še posebej v sončnem vremenu, kot sva ga imela midva. Po rtu je nasejanih kar nekaj nemških bunkerjev iz druge svetovne vojne, ki so bili del atlantskega zidu, ki je potekal od juga Francije do severa Norveške.

Privoščila sva si dopoldanski sprehod, turistov je bilo kar nekaj, če se ti ne da prehodit tisti kilometer, dva po peščeni plaži, te do skrajnega konca rta lahko zategne tudi vlakec. Seveda ne zastonj.

Skagen je sprva bilo ime samo rtu, kasneje so enako poimenovali še bližnje mestece. Skagen je tudi marketinška znamka (brand), znana po danskem minimalističnem oblikovanju - danes spada znamka pod Fossil, izdelujejo pa predvsem zapestne ure, modne dodatke in kakšno torbico tu pa tam.

Nisva se dolgo zadržala tu, šla sva že proti trajektu, saj sva imela kupljeno karto s fiksnim odhodom in ga nekako nisva želela zamudit.