• Day 15

Bodø

July 24, 2019 in Norway ⋅ 15 °C

In s trajektom iz Bodø v Å.

Do Lofotov imaš namreč možnost ali s trajektom iz Bodøja (ok, lahko tudi iz kje drugje) ali po cesti naokrog. Izbrala sva varianto s trajektom, ker se bova nato odpeljala iz mesteca Å po Lofotih do celine in potem nazaj dol na jug.

Trajektov sva na Norveškem kar nekaj uporabila, ocena skupnega stroška vožnje z njimi je nekje cca 700 eur. Precej, je pa res, da so nama večinoma zaračunali vozilo med 6 in 7 metri, ker sva imela zadaj pripeti tudi kolesi in sva v resnici bila dolga skupaj okroglih 6,5 metrov.

So pa med otočki ali med levo in desno stranjo fjorda velikokrat speljani tuneli, ki za spremembo niso plačljivi. In znajo bit precej dolgi; recimo najdaljši tunel, ki sva ga midva prevozila, je bil dolg 11 kilometrov! In ta je pol krajši od najdaljšega, ki ima 25 kilometrov. In smo ga falili! Nenamerno, seveda, falili pa vseeno... Ves čas sem ga imel zacahnjenega na avto karti, a ko smo prišli že skoraj do njega, sem pa zavil na trajekt :(

In druga zanimivost tunelov - v nekaterih imajo krožna križišča! Lepo označeno, z modrikasto svetlobo osvetljeno krožno križišče sredi tunela... to imajo res lahko samo na Norveškem...