• Day 5

Dan za vulkan

December 30, 2023 in Spain ⋅ ☀️ 15 °C

Kaj češ drugega počet na Tenerifih, kot da si greš ogledat vulkan, ki jih je ustvaril. Sploh če je to najvišji vrh v Španiji in imaš v sebi nekaj slovenske krvi 🤪.
    Ja, po nekaj raziskovanja se izkaže, da je treba za vzpon peš do vznožja kraterja premegat čez 1000 višincev (sklep: odločno preveč, sva vendarle na počitnicah, pa tut brez kondicije 🤪) ali pa te gor potegne gondola (sklep: to pa ne, nisva še penziča), pa na krater se ne moreš povzpet, če nisi dovolj v naprej nabavil dovolilnice.
    B plan: Greva na nasprotni hrib Guajara (tura 2x priporočena), s katerega lahko gledaš El Teide ves čas, pa še lepše se vidijo vulkanske aktivnosti.
    Odlična odločitev! Popoln dan, lepi razgledi, utrujene noge po 5h hoje in dvigu na 2718 mnv, premagala pa nič manj kot 650 višincev... kar dobro za 50+ in izven sezone 🙈
    No, do tja čez 50 km vulkanskega pogorja, ki ga je žal letos poleti dodobra uničil požar. Vzdihovanja vreden izlet :)