• Day 6

Najin domek v praksi

December 31, 2023 in Spain ⋅ ⛅ 17 °C

Žal je tako, da je praksa včasih slabša od privlačnega opisa na booking.com :(

Za tale začasni domek sva se odločila ravno zaradi ponujenega intimnega kotička na vrtu, jacuzzija ter bazena s čudovitim pogledom. Da je vse skupaj zanimivo spakirano v in ob lavino skalo je bilo samo še bolj mamljivo.

Pa praksa pokaže drugače:
    - jacuzzi ne dela, oziroma bo popravljen motor takoj jutri, je rekel gazda; pa še do danes ni, po petih dnevih bivanja. Prav jacuzzija sva se veselila, saj sva se hotela razvajat po sprehodih... in včeraj sva ga le napolnila - 10 cm tople vode je samo šlo notri, glih do popka sva se vsedla not :( - aja, pa očistil sem ga še prej, ker ni bil ravno lepo spucan;

- vrt s sedežnim kotičkom je zanemarjen in neuporaben, saj so blazine sprane in umazane (na njih spijo mačke, in mačke prihajajo tudi v apartma); gazda je sicer zamenjal dve blazini ma kakega užitka tam sedet ravno ni; sta pa dva ležalnika, če se hočeš nastavit soncu. ker v bazen greš sicer lahko, samo je le-ta ob drugem apartmajčku in naj bi se samo namočil in odšel sedet potem spet na svoj vrt. Nisva se kopala v bazenu tudi zato, ker ni čist - nekaj plava na površini pa se mi ni dalo ugotavljat, al so to mušice al smetke; bbq je, samo ga je treba najprej spucat, potem še kako oglje kupit, če bi ga želel uporabit.

- kuhinja je precej majhna, miza služi bolj za odlagalno površino kot za jedilno mizo; lonci... malo jih je, razporejeni lično kar po tleh omarice (ni poličk), kakšen lonček je tudi lepo zarjavel; krožnikov, kozarcev in pribora glih za dva, tako da lepo pomivaš sproti; tako sva se navadila zajtrkovat, pit aperitive in večerjat zunaj, na mizi-sodu, lepo sedeča na barskih stolčkih (so trije, tako da ni blema)

- ostalo je, so pa stvari narejene zelo po domače in kar z žeblji; kakšna žarnica manjka, direkt pred vrati pa gori kar gola žarnica na žičkah. wi-fi ruter je priročno na stolčku pred vrati, kabli lepo speljani skozi luknje v zidu;

- za parkplac imava zaenkrat srečo, vsak večer je vsaj en fraj, tako da lahko mazdo stisneš na centimetre blizu med druge avte; na slikici zgleda cozy, ma je v praksi res zelo malo prostora in vse v strm klanec;

Nisva vzela ravno najcenejšega apartmaja - povprečne cene najema so 100 eur na noč in toliko naju tudi tule košta; sva bila pač zavedena z opisom in oh-in-sploh lokacijo. Najela sva ga za vseh enajst dni, pa sva se odločila, da se vseeno prestaviva drugam, pa če dobiva kaj denarja nazaj ali ne. Je brez veze tule vztrajat.