Satellite
Show on map
  • Day 3

    Brrrr, wat is het koud!!!

    March 2, 2023 in France ⋅ ☀️ 8 °C

    De derde dag op pad.
    Mooi plekje op de parkeerplaats in Vivonne, tussen de reuzen in 😂
    En voor het eerst in 3 dagen koffie.
    Baquette voor bij de Linzensoep zo meteen.
    Al met al vond ik het heel spannend om voor het eerst met mijn Octobus in het buitenland te rijden. Wat heeft België slechte wegen zeg. Ik dacht de hele tijd dat er iets met mijn Octobus aan de hand was omdat het zo'n lawaai gaf.
    In Frankrijk had ik "Snelwegen en Tolwegen" uitgezet. Dat gaf best een mooie route, maar voor het eerst kreeg ik ook te maken met afdalingen van 10%, helppppp 🥵
    En het was eigenlijk te koud om uit te stappen en iets te gaan bekijken.
    'sMorgens was het 1 graad en vanmorgen zelfs 0 graden en alle ramen rondom bevroren.
    's Nachts heb ik de standkachel niet aan vanwege de geur en het geluid.
    Ik wilde eigenlijk maar één ding: direct wegrijden de warmte tegemoet, voor alle andere dingen was het te koud.
    Gisteren op een camperplaats in Honfleur gestaan waar geen toilet en water was. Electriciteit zou er moeten zijn, maar het werkte niet. Jammer, het was een heel leuk stadje om te zien, maar vanmorgen wilde ik alleen maar naar het zuiden rijden.
    Dus vanmorgen alleen "Tolwegen" uitgezet, dat ging een stuk sneller gelukkig.
    Ben benieuwd hoe koud het vannacht zal zijn en waar ik morgen terecht kom. De stress om het rijden in Frankrijk is nagenoeg weg en de goede zin is weer terug!!!
    Read more