Satellite
Show on map
  • Day 4

    Bilbao

    March 3, 2023 in Spain ⋅ ☁️ 7 °C

    Ja hoor ik ben er, in Bilbao.
    Op een fijne camperplaats met mooi uitzicht.
    Vandaag voor het eerst dat ik het leuk begin te vinden.
    Om te beginnen koffie in de bar in Vivonne, oh wat is dat toch een goed begin van de dag!
    Daarna ook "Tolwegen vermijden" uitgezet.
    Het leek te doen om vandaag naar Bilbao te komen.
    Het rijden gaat steeds makkelijker en die Tolwegen zijn echt heel fijn. Het enige nadeel is dat het nogal wat kost en de diesel is al zo duur in Frankrijk, langs de weg 2,08 per liter.
    Maar wat een vrachtwagens op de weg, de hele eerste baan was gevuld met ēēn grote kolonne vrachtwagens, soms kon je er even tussen om de snellere autos op de tweede baan voorbij te laten gaan.
    Ik heb nog nooit zo veel vrachtwagens bij elkaar gezien. Misschien komt het omdat het vrijdag is vandaag en ze allemaal naar huis wilden?
    In Bilbao aangekomen het pop-up dakje open gedaan en heerlijk gekookt. Het idee was wraps, maar om die gevuld te eten was wat veel gevraagd. Alles vloog er uit als ik een hap wilde nemen. De tweede portie dan maar gewoon op een bord en de wrap er bij happen alsof het brood is. En ja het biertje was noodzakelijk want het eten was echt heel pittig 🤪
    Zit nu lekker in mijn campertje met het elektrische kacheltje aan, zo had ik mij het reizen met de camper voorgesteld. De afgelopen drie dagen waren echt afzien, dat vergeet ik dan maar snel weer.
    Read more