Satellite
Show on map
  • Day 29

    Faro eiland

    March 28, 2023 in Portugal ⋅ ☁️ 13 °C

    Al 3 dagen op Faro eiland, wat is het hier, alweer, mooi! Als eerste om het vliegveld heen gereden, nadat de asfaltweg ophield natuurlijk offroad. Prachtige schorren, kwelders met kleurrijke planten. Ik had geen idee dat het rondom een vliegveld zo mooi kon zijn.
    Na 4 dagen wild gestaan te hebben wilde ik wel graag naar de camping op Faro island, daar was ik al eerder geweest, even weer stroom in de powerbank, telefoon en laptop. En natuurlijk water want daar was ik ook doorheen.
    De camping was vol!!! Zondagmiddag dan zijn de Portugezen zelf natuurlijk ook op pad. Niets aan te doen, dan maar weer wild staan. Voor de camping zijn parkeerplaatsen en dat leek me wel een goede plek, kon ik de volgende morgen zo de camping binnenrollen, gelukkig was er toen wel plaats.
    Margot is smiddags gekomen, we hebben de vissershuisjes bekeken, heerlijk geluncht. Daarna een middagje strand, wat een heerlijke dag! Ik had alleen mijn telefoon mee, daarom besloot ik vandaag de vissershuisjes te bezoeken met mijn camera.
    Het zijn net Tiny houses, alleen denk ik dat dat niet uit vrije keuze is maar omdat ze niet veel geld hebben.
    Heerlijk op het strand gezeten, aan deze kant van de vissershuisjes heb je het strand bijna voor jezelf. Het blijft boeien die krachtige golven van de Atlantische oceaan met de verschillende kleuren blauw, ik kan er niet genoeg van krijgen.
    Read more