Satellite
Show on map
  • Day 4

    Van Macau naar Bilbao

    November 1, 2023 in Spain ⋅ 🌬 19 °C

    Vanmorgen heel vroeg vertrokken om over de tolweg naar Bilbao te gaan. Na 2x proberen wist ik welke baan ik moest hebben met mijn tolbadge. Maar de derde keer zag ik gelukkig bijtijds dat de hoogte daar maar 2 m was en daar kan ik met mijn 2.30 m niet onderdoor 😃.
    Het regende behoorlijk totdat ik in Spanje was, daar was het droog en scheen een zwak zonnetje. Ik was rond 13.00 uur op de camperplaats. Direct mijn warme maaltijd klaargemaakt want ik wilde naar het Guggenheim museum en dan kon ik daar lekker lang blijven.
    Ik ben er al dikwijls geweest maar het is altijd weer een feestje om er te zijn. Dit keer was er een tentoonstelling van sculpturen van Picasso. Ik heb natuurlijk weer veel te veel foto's, ik kan er hier 10 kwijt, vandaar de collages. Hoop dat jullie zo toch een beetje de sfeer kunnen proeven.
    Toen ik terug ging realiseerde ik mij dat ik echt niet meer wist hoe de camperplaats heet, dat was best lastig als je de hoeveelheid op de kaart ziet wordt je bijna duizelig. Dat moet ik voortaan toch echt beter noteren. Maar gelukkig had ik een foto gemaakt van het metrostation waar ik vertrokken was en was ik om 20.00 uur terug bij mijn Octobus. Op dit moment waait het al best behoorlijk, ben benieuwd of dit de kop of het staartje van Kierán is?
    Read more