Satellite
Show on map
  • Day 51

    En laatste dagje Monte Gordo

    December 18, 2023 in Portugal ⋅ 🌙 14 °C

    Wat heerlijk om nog een dagje op de camping te staan, lekker rustig dagje.
    's Morgens koffie gedronken met Marianne, waar ik al een paar dagen mee optrek, ik had contact met haar via de Alleenrijdende Campervrouwen. Heel gezellig smorgens koffie en smiddags een wandeling over het strand, even iets drinken op een terras. Ja ik heb een heeeeeel zwaar leven, echt waar, dat kun je aan de foto's wel zien😂🤣 😂 Handig dat er iemand bij is dan heb je ook eens een foto waar jezelf op staat. Heerlijk om zo in het zonnetje te kunnen zitten.
    Gisteren tijdens het afwassen heb ik het glazen deksel van mijn pan kapot laten vallen, het was niet de vraag of dat zou gebeuren maar wanneer. Daarom heb ik thuis ook geen pannen met glazen deksel. Wel vervelend want het is mijn enige gewone pan (met stoominzet) en zonder deksel werkt dat niet meer. Op de terugweg even door de winkelstraten gelopen op zoek naar een deksel en ja hoor in een Chinees winkeltje verkochten ze zowaar alleen deksels. Dan gokken wat de maat is en zowaar ik heb een echt timmermansoog want bij thuiskomst bleek hij te passen 🥳🥳🥳
    Ook nog even snel een restaurant binnengelopen en een paar fotos gemaakt van de prachtige inrichting.
    Morgen rijd ik smiddags langs Margot en daarna door naar de camping waar ze mijn zonnepaneel gaan installeren 😃
    Ook nog even warme sokken gescoord voor Meria en Lieke, die binnenkort komen, want het is smorgens en savonds best koud. Ik verheug me heel erg op hun komst ❤️
    Read more