• Day 12

Oualidia

January 20 in Morocco ⋅ ☁️ 18 °C

Om 10 uur werden we opgehaald voor een boottochtje op de lagune. Het was nog best koud zo vroeg op de dag en ik was blij dat ik mijn lange donzen jas bij me had.
    We voeren langs een koninklijk paleis dat helemaal vervallen was. Er stonden veel bewakers alsof er nog iets te stelen viel 😂 We mochten er ook geen foto's er van maken, natuurlijk toch eentje gemaakt, weliswaar te ver om het goed te kunnen zien.
    Na een goed uur terug op de camping een met een groepje het stadje in gelopen voor een kopje koffie.
    Om twee uur werden we terug verwacht want er waren tagines besteld, die met een klein driewielvrachtwagentje werden gebracht. We hadden alle tafels aan elkaar geschoven en gezamenlijk gegeten. Dat was echt heel gezellig, het weer werkte ook mee gelukkig.
    's Middags even olie gecheckt en Octobus een beetje gefatsoeneerd, wat wordt alles stoffig hier.............
    Vanavond lekker makkelijk een broodje eten en alles alweer inpakken voor de reisdag morgen.
    Alweer een hele fijne dag ❤️