• Day 42

Naar Midelt

February 19 in Morocco ⋅ ☀️ 19 °C

Dag 43 van de 50, nog maar één week te gaan, dat is voorbij gevlogen zeg!
    Eerst weer door het woestijnlandschap en daarna door de bergen op weg naar Midelt, de langste route die we op deze reis hadden. Als je onderweg water ziet wil je dat direct fotograferen omdat dat zo bijzonder is hier. Er wordt veel gewerkt aan de wegen en dat is heel hard nodig als Marokko het toerisme wil stimuleren. Op het laatste stuk vlak voor de camping ligt het mooie landschap bezaaid met allerlei kleuren plastic en afval. Daar ligt ook nog een schone taak voor dit land.
    We staan op een prachtige camping met veel bomen. Om niet met mijn hoofd naar beneden te liggen kreeg ik hulp van Berend met waterpas om wat rechter te staan. Met behulp van een paar stenen onder het linker achterwiel wat het klusje zo geklaard, wat handig zo'n groep iedereen is wel ergens goed in.
    Vanavond eten in het restaurant van de camping, een mooie afsluiting van deze langste reisdag!