Satellite
Mostra sulla mappa
  • Giorno 70

    Naar Olhao

    18 marzo, Portogallo ⋅ ⛅ 16 °C

    Vanmorgen een kwartiertje rijden naar het vliegveld met Justus, de laatste koffie en pastel de nata, rugzak afgeven en daar gaat ie dan, wat voelt dat opeens kaal zo alleen 😟
    Nog even terug naar de kamer waar ik kan douchen en mijn haar wassen, zo kan ik er weer een tijdje tegen 😃
    En dan op weg naar Olhao naar de Intermarché want ik wil mijn beddengoed wassen. Lekker makkelijk die grote wasmachines en drogers, 2 wassen gedraaid. Bij gebrek aan een droogrekje gebruik gemaakt van mijn Octobus en Veni Vidi Fietsie om de paar dingen die niet in de droger gaan aan op te hangen.
    Vanuit de camper naast mij komt een mevrouw, Marianne genaamd, een praatje maken, ze is Duitse en woont in haar camper. Tien jaar geleden heeft ze borstkanker gekregen en vanaf toen heeft ze besloten dat ze zoveel mogelijk uit het leven wil halen. Heeft haar huis verkocht, baan opgezegd, camper gekocht en reist sindsdien waarheen ze wil. Ze is net terug van 3 maanden Marokko. Zij blijft vannacht hier bij de Intermarché staan en ik besluit ook te blijven.
    Na de lunch in de Intermarché is alle was klaar, bed opnieuw opgemaakt en de camper opgeruimd. En dan roepen de markthallen. Dat is hiervandaan 22 minuten lopen en op de laatste wandeldag heb ik verschillende blaren opgelopen, waarvan ik van één blaar op mijn hiel nog steeds veel last heb. Wat is wijsheid, rust of juist lopen? Dat laatste dan maar, op naar de markthallen.
    Heerlijke abatenado op het terras en terug een andere weg door een gedeelte met veel muurschilderingen.
    Octobus is weer helemaal mijn busje, tevreden over vandaag 😃
    Leggi altro