Naar Faro

March 17 in Portugal ⋅ ☁️ 17 °C

Ja en dan is het alweer zover, we gaan naar Faro, waar Justus morgenochtend weer vertrekt naar huis.
    Route over de tolweg want dat scheelt twee uur rijden, 3 uur ipv van 5 uur.
    Rond 13.30 kwamen we op Praia de Faro aan waar we eerst een wandeling langs de vissershuisjes gemaakt hebben. Over het strand terug en natuurlijk een hamburger bij het kleine restaurantje aan het begin van de vissershuisjes, die smaakte weer voortreffelijk 😋
    Toen teruglopen naar de ferry van 15.00 uur om naar Faro te gaan, we wilden naar de Bottenkapel. Op de boot kwam ik er achter dat hij op zondag dicht is, wat jammer nou 🫤 Dan maar wat lopen door het oude centrum van Faro, dat was ook erg leuk. Tijdens die wandeling zagen we een heel leuk terras en we besloten daar na de wandeling heen te gaan. Wat is dat toch gezellig, mensen kijken. We moesten de laatste ferry terug hebben om 17.30 dus we hadden alle tijd.
    Op het laatste stukje voor we bij de ferry waren zag Justus plotseling het teken voor de route naar Santiago de Compostela, wat een mooie afsluiting van de wandeltocht!
    We hebben nog geprobeerd om de route te vinden, maar om de hoek was er links noch rechts meer een spoor van de route te vinden, heel vreemd..........
    Terug bij Praia de Faro eerst inchecken bij de kamer waar Justus slaapt en toen de bus ophalen. Vannacht slaap ik weer in mijn Octobus 😃