Satellite
Show on map
  • Day 77

    Venerque net onder Toulouse

    March 25 in France ⋅ 🌬 11 °C

    Vanmorgen om 08.30 u vertrokken en om 16.30 u aangekomen op een hele leuke camperplaats.
    Dat terugrijden naar huis is een hele klus, dit is nu de 3e dag en ik neem tolwegen omdat ik snel naar huis wil.
    De tolweg van Burgos naar Toulouse was best mooi, maar wat een tunnels zeg, ik ben de tel kwijtgeraakt 🙃 Een heel stuk langs de Pyreneeën gereden waar nog best veel sneeuw op de bergkammen ligt.
    Verschillende keren gestopt onderweg, ik krijg respect voor vrachtwagenchauffeurs, je zult toch maar 8 uur of langer moeten rijden op een dag.
    Ik krijg last van mijn rug en ben zo stijf als een plank als ik uitstap en ik rijd in totaal maar zo'n 5 uur.
    Nou ja, ze hebben wel een betere stoel dan ik denk ik dat zal ook wel schelen.
    En ik ben nog niet eens op de helft van de terugreis 😵‍💫
    Afijn ik zit nu op een hele leuke camperplaats in een schattig Frans stadje. Toen ik aankwam even er doorheen gelopen en dan merk ik dat ik die Franse stadjes/dorpjes toch wel erg leuk vind. Jammer dat het er in de winter zo koud is, anders zou ik misschien voor Frankrijk kiezen.
    Zelf eten klaargemaakt want de pizzeria met afhaalpizza's is dicht tot mei. Er zijn ook weinig campings open in Frankrijk, gaan meestal pas in mei weer open.
    Dus zilvervliesrijst met chili sin carne. Te veel natuurlijk, dus voor morgen alvast het eten klaar.
    Het begon te miezeren toen ik ging koken met de schuifdeur open. Omdat de Octobus van boven smaller is dan aan de zijkant regent het in. Paraplu vastgemaakt aan de dakdrager en toen stond de kok en het kooktoestel droog 😂 Eten uit een emaille beker, lijkt net echt kamperen!
    Read more