Costa Rica
Estero Ostional

Ostional

September 22, 2023 in Costa Rica ⋅ ⛅ 30 °C

Vam anar a Ostional amb l'assignatura de Biología de Tortugas Marinas.
      La primera vegada no vam parar: teníem patrulles pel matí (de 5AM a 9AM, tot i que s'allargaven) i per la nit (acabàvem a les 2AM), vam dormir molt poc. Quan vam arribar es va acabar l'arribada, però és van declarar el començament dels neixaments. Vaig tocar una tortuga lora i tenia bioluminiscència a la closca. Vam creuar un estero per on la nit anterior havíem vist un cocodril, però ens acompanyava un gos. Vaig conduir un cotxe i em vaig perdre, i el senyor que anava derrere meu es va espantar quan vaig parar per a preguntar-li on estàvem.
      La segona vegada l'arribada va començar però va parar, així que no vam fer gaire cosa. A l'Adrián se li va clavar la navalla al peu creuant un estero perquè estàvem buscant cocodrils, i el vam portar a una cosa on li vaig haver de desinfectar la ferida, agafant 738292 de malalties infeccioses. També vam fer una necropsia completa de 3 tortugues, la carn de les quals vam bullir durant hores per a poder netejar els ossos. Feia molta pudor, sobretot la nostra que estava podrida, va ser asquerós. També em van fer una entrevista per a un documental💅

Estero Ostional