Kroatien

Rejsende på dette sted
    • Dag 4

Woensdag Opatija

3. august 2023, Kroatien ⋅ ⛅ 26 °C

Gisteren zijn we om half 10 vertrokken naar het stadje opatija dit was 10 minuten rijden met de tourbus. De weg hier naar toe hebben we gefilm dat zijn echt super mooie beelden geworden. Eenmaal in opatija zijn we lekker gaan wandelen langs de boulevard daar stonden voornamelijk veel toeristen kraampjes. we hebben ook gezien dat ze een dag cruise aanbieding voor niet al te veel. Dus gaan even kijken welke dag we dat kunnen doen. Na anderhalf uur hadden we alles al gezien en wouden we graag gaan zwemmen want het was best wel warm. We hebben toen het lokale openbaar vervoer terug genomen naar het hotel. Hebben ons om gekleed en zijn gaan zwemmen en snorkelen daar hebben we hele mooie beelden van. om half zeven waren we weer terug in het hotel. Om 7 uur ging het buffet open maar het avond eten was het zelfde als de dag er voor dus we zijn gezellig met ze allen uit eten te gaan. Na een aardige zoek tocht en onbeschofte behandeling van 1 tentje hadden we eindelijk een plek gevond om te eten. Dit was echt super super lekker en hebben nog een leuke avond gehad om 12 uur waren we weer terug in het hotel en moesten we echt gaan slapen want morgen gaan we om 9 uur naar het stadje pula.Læs mere

Du kender måske også dette sted med følgende navne:

Golovik

Bliv medlem: