Satellite
Show on map
  • Day 46

    Goa & Kerala

    January 9, 2023 in India ⋅ ☀️ 31 °C

    Namaste wia di Inder do Griasti sogen...

    So man muas sogen mir hoben in di lesten wochen olm sehr viel in Stätte verbrocht und hoben fa sem awia di eier foll ghop... Obr mir hoben di optimale Lösung gfuntn... Oanfoch in gonzen Tog afn Strond verbingen, Sunneliegen Schwimmen und sichs in Strondbars guat gian lossen...
    Is guate essen do isch mor nocher zum verhängniss geworden und i hon fa 2 Jänner aweck 5 Toge long olm a Klopapierrolle ba mir ghop... I hoff es versteat wos i moan😬😬
    Ansunsten ischs ins wirklich guat gongen und mir hoben ins a nocher a verschieden Strände dor Küste entlong gegönnt wia zb in Cola Beach, Palolem Beach, Anjuna Beach und Agonda Beach... Is wichtigste jeden Tog wor (zumindest für di Lisa) dass mor in Sunnenuntergong im Meer gsegn hoben...

    A bissl Abenteuer hots nocher shun wider gebraucht und mir hoben ins 2 mol a Scooter ausgliehen... Erster homor gezweifelt ob sel fir ins zwoa Lebenskünstler is richtige isch, weil do in Indien hobense gonz eigene Regeln af dor Stroße.. Di Kua hot olm vorhrort, ob links oder rechts du konnsh af jeder spur fohren, ba roate ompeln oanfoch hupen und decht durch fohren usw... ober des sein amol di wichtigsten Regeln... Erstaunlicherweise isch ins und in kia nix passiert...

    Mir sein durchn Dschungel gedüst und di Schilder, wo wia ba ins Achtung Rehn steat, Achtung Leopard, Büffel oder Stachelschwein oanfoch ignoriert...
    An Staudomm, a poor 300 Johr olte Hitten, Reisunbauflächen, Nazinalparks und sogor a Gewürz Bauerhof homor gsegn... A wunder dass de schebige Schissl fa Scooter des olls überleb hot..
    Überhaup Lisas guate Ohkürzung in richtung insre Unterkunft hot ihm schwar zu schoffen gemocht. (seges ba di Videos)
    Bis zum Schluss isch ober olls guat gongen und mir hobnen hoale wider zrug gebrocht...

    Mittlerweile sein mor in Kochi, sel hoast mir sein wider mit Nochtzüge unterwegs gewesen ,wo auser a 7 Stündiger Verspetung und mir sem ba a mehr wia schebigen und grausigen Zimmer afn Bohnhof nocher insre Nocht verbrocht hoben😅😅, olls recht guat verloffen isch..

    Wos mor iaz di negsten Toge tian und ob mors bis afn südlichsten Punkt Indiens schoffen, seges nocher ban negsten Post...

    Enkre Gestrondeten Freunde

    Rene&Lisa
    Read more