• Day 8

Gotemba/ Hakone dag 7

August 1, 2018 in Japan ⋅ ⛅ 24 °C

Het zal geen verassing zijn, maar ook vandaag was het weer heet. We hadden dan ook geen heftige wandelingen op het programma staan. We zijn in de ochtend naar station Gotemba gelopen waar we een Hakone free pass hebben gekocht. Met deze pas kun je in het hele Hakone gebied gebruik maken van het vervoer (bus, kabelbaan, boot).

In Gotemba hebben we de bus naar Togendai gepakt, van hier de (piraten)veerboot naar de overkant en je ben we de Hakone shrine bezocht. Daarna zijn we weer met de terug gegaan naar Togendai en hebben we de kabelbaan naar Owakudani genomen. Vanuit dat punt schijn je bij helder weer een mooi uitzicht op mt. Fuji te hebben....en dat was het niet. De berg is al twee dagen omringd door wolken 😑

Vanuit Owakudani zijn we door gereisd naar Gora en hebben we de bus terug gepakt naar het hotel. Het was veel te heet om een beetje rond te lopen. Het lijkt er helaas niet op dat de temperaturen beter gaan worden.