Dag 3 - Door de regen naar Oeschinensee

November 1, 2021 in Switzerland ⋅ 🌧 2 °C

Vandaag stond er een echte kuitenbijter op de planning: de wandeltocht van Kandersteg naar Oeschinensee - één van de grotere bergmeren van Zwitserland.

Na een stevig ontbijt trokken we onze wandelschoenen en, nog belangrijk, onze regenponcho's aan. Er werd namelijk een flinke bak regen voorspeld en voor een keertje is die voorspelling uitgekomen!

5 kilometer een berg naar boven in de regen. Ideale vakantie voor die Urk! :)

De uitzichten boven waren het echt wel waard! De bergtoppen waren wel verdoken tussen de mist, maar dat gaf alles net een mysterieuze sfeer. Al maar goed, want onze kuiten stonden ondertussen op ontploffen.
    We nuttigden er nog een lunch onder een waterval, vooraleer we aan de vlottere afdaling begonnen.

'S avonds dronken we nog wat lekkere drankjes in de lokale cafés - het drankje The Big Lebowski moeten we zeker onthouden (melk, ijs, Kahlua, Rum en Baileys).

In onze Airbnb maakten we zelf ons avondmaal en maakten we verder kennis met de 2 katten die er ook wonen. ;)