Satellite
Show on map
  • Day 12

    Mansilla

    April 1, 2022 in Spain ⋅ ☁️ 7 °C

    این دو روز هم با پیاده روی گذشت.
    تقریبا روزی ۲۰ کیلومتر راه رفتم. فکر میکنم این مقدار، اندازه هست برای من. کسایی رو دیدم که دو برابر این روزی راه میرن و کسایی هم کمتر. چیزی که مهمه شناختیه که آدم روز به روز از بدنش پیدا میکنه. و اینکه مسیر رو هرچقدر بری هست و چیزی نیست که یک روزه دوروزه تموم بشه و چیزی که مهمه مدیریت کردن خستگی و انرژی بدنیه. هم فیزیکی و هم روانی.
    تو این دوشب تو دو تا خوابگاه دولتی خوابیدم و خوبیش این بود که آشپزخونه داشتن و میتونستم خودم برای غذا آشپزی کنم.
    تقریبا یک روز دیگه پیاده روی دارم تا شهر لئون که بزرگترین شهر مسیر هست. این قسمت های مسیر، اکثرا کنار جاده راه میریم و منظره خاصی نداره. بیشتر مسیر موسیقی میزارم تو گوشم و یا با مسافرهای دیگه که چند دقیقه‌ای با هم راه میریم، صحبت میکنم.
    Read more