France

Voyageurs à cet endroit
    • Jour 1

Haren - Carbon/Bordeaux

21 octobre 2022, France ⋅ ☁️ 23 °C

Vandaag was vooral een reisdag waarbij we veel kilometers moesten maken. Om 7 uur vertrokken en samen met Bowy en Marleen (Team Yellow) gereden. Vandaag stond vooral in het teken om door te hebben wat het dieselverbruik zou zijn om te bepalen of 160 liter diesel genoeg zou zijn om Frankrijk door te komen,
      Dat bleek prima te gaan lukken. In Breda werden we vanaf het viadukt uitgezwaaid door Joop, de broer van Tonny die met een vlag stond te zwaaien (in de klassieke volgorde, rood-wit-blauw). Mooi fijn afscheid. Samen met Bowy en Marleen hadden we besloten om even een ommetje te maken en een paar rondjes om de Arc de Triomphe te rijden voordat we de weg naar Bordeaux inzetten. Was geweldig om te doen en we hebben er veel plezier aan gehad. Daarna doorgereden naar Bordeaux. Behoorlijke lange dag maar voelde toch lekker ontspannen aan. Veel plezier gehad met Team Yellow, bij stops en over de app. Brandstof lijkt eigenlijk nauwelijks een probleem.
      Prachtig zonnig weer met bijna zomerse temperaturen, goede acclimatiseringsrit. We hebben het
      nieuwe handmechanische Nespresso apparaat gebruikt. Heerlijke koffie. Auto snort lekker en met ruim 1200 km een goede eerste dag.
      En savoir plus

Vous pouvez également connaitre ce lieu sous les noms suivants:

Carbon-Blanc, Lo Carbon Blanc, Carbon Blanc, Карбон-Блан, Карбон Блан, FRCBC, Q34789924, 卡尔邦布朗克

Rejoignez-nous:

FindPenguins pour iOSFindPenguins pour Android