Francia

Viaggiatori in questo posto
    • Giorno 32–37

Camping lou P'tit Poun

2 maggio, Francia ⋅ ☁️ 11 °C

Vi stod tidligt op, pakkede det sjask våde telt ned, inden der skulle komme næste voldsomme regnskyl. Altså kl 8 kørte vi ud af porten.
      Turen går forbi den ene fyrre plantage efter den anden. Allerede da vi forlod Medoc vinmarkerne blev de afløst af fyrretræer. Plantet på snorlige rækker, ikke noget med at det skal ligne skov. Nej... Effektiv skovdrift.
      Første stop er i Mimizan sur mer, en spøgelse turistby. Alle skodder er kørt for vinduer og butiksruder og der ligger sand i gaderne fra vinterens storme. Kun få steder i byen er der liv.
      Men sikke en strand! Der er ikke noget at sige til at der kommer mange turister. Der er lyd på videoen og der er godt gang i blæsten.
      På vejen videre møder vi en Dodge Ram 3500, så bliver vores bil altså meget lille!🚙.
      Næste stop er i den store National Park d'Arjuzanx. Der er en vanvittig stor p-plads midt ude i skoven. Men stranden fortæller endnu engang hvorfor der kommer så mange mennesker. Når altså det er tid til at bade. Bølgerne går højt, men hvor er det flot!
      Nu er teltet sat på campingpladsen og vinden og solen har tørret teltdugen. Og faktisk passede det med at kl blev lidt i ølleve... 🍻.
      Leggi altro

Potresti conoscere questo luogo anche con i seguenti nomi:

Le Grand Quartier

Unisciti a noi: