PARIS

September 19, 2022 in France ⋅ ⛅ 15 °C

Eftersom det hostelt som hade sen incheckning endast hade en natt tillgänglig fick vi åka iväg med våra väskor igen på morgonen. Så vi åkte till vårt nya hostel och lämna av väskorna. Vi åkte in till stan och gick upp i ett köpcenter som hade en takterrass som man såg ut över hela stan. Sen satt vi vid en fontän och kolla på fontänen med massa andra haha. Vi gick till museum l’orangerie (något sånt) och kolla på Monet. Vi hade träningskläder eftersom det var en spontanidé så man kände sig lite underklädd men kul att se! Sen på kvällen tänkte vi att vi skulle äta ute någonstans så har jag velat testa ramen ett tag så sökte upp något så gick vi dit. Det visade sig vara ett mkt trendigt ställe. Det var ett väldigt autentiskt ställe och känslan var att man skulle sitta på någon restaurang i Japan. Så man satt liksom vid stora bord med främlingar, väldigt trångt. Det var massa inrett med saker som finns på ett fiskeställe/ resturang i Japan. Tex. boxar med is och fisk (fejk), fiskelinor, någon gammal radio och massa annat. Kul upplevelse! På kvällen var det fint solljus så vi gick till Louvren igen och gick runt lite. Väldigt fint! 😍😍Read more