Zaumberg

Dag 6 tweede dag richting huis

September 20, 2019 in Germany ⋅ ⛅ 4 °C

Vandaag na een goed en eerlijk ontbijt rond 8.30 vertrokken. Vandaag via het Schwarzwald naar de Moezel en daar ergens overnachten. Ik wist dat een lange rijdag zou worden ( 8 uur rijden) maar Garmin bedacht zich halverwege dat het best nog wat langer kon. Let op de kilometers linksonder op de foto 😜.
    Landschap heel mooi met ook een heleboel roofvogels en dan heb je weer net niet je privé bioloog bij je die ze even snel kan determineren.
    Nu even snel een salade aan het wegwerken en wat drinken en dan weer op weg.

Tja, dat is een flinke rit

9/20/19Reply

Dag 5 verder

September 19, 2019 in Germany ⋅ ☀️ 12 °C

Na de koffie verder gereden. Niet heel veel gebeurt behalve weer de gewone ruzie met m'n Garmin en een insect dat probeerde door mijn scherm te komen. Waarbij ik blij ben dat ik altijd met het scherm dicht rij. Ik ben ongeveer 5 kilometer voor het geplande eindpunt gestopt in de wereldplaats Zaumberg. Hier een pension opgezocht waar ze nog wel een reservekamertje over hadden. Zag er prima uit dus die heb ik maar genomen. Even wat gewandeld en nu in het zonnetje met een biertje. Straks wat eten en dan vroeg naar bed (er is hier toch niets te doen 😴). Morgen weer verder.Read more

Inderdaad een erg rustgevende omgeving. Lekker slapen.

9/19/19Reply

Zaumberg