Satellite
Show on map
  • Day 19

    Ceturtā diena: Camon-Nébias

    September 22, 2017 in France ⋅ 🌙 15 °C

    Šodien 38km ar kopējo kāpumu 990m. Biju domājis, ka galapunkts ir tuvāk, bet nekā... Pēdējos 5km jau gāju autopilotā, labi ka taka bija pa līdzenumu, turklāt uz pēdējiem 10km bija palicis tikai 0,5l ūdens.Šodien mans labākais draugs bija nūjas. Izmantoju visu dienu. Vairāki kāpumi - samērā lēzeni, bet gari. Sliktā ziņa - esmu pavirzījies tikai kādus 100m augšup. Kempingā sastapos ar kārtējo pārsteigumu. Recepcijā uzraksts, ka slēgts, bet tā kā iekšā dzirdu troksni, pieklauvēju. Iznāk večuks, saka: vai tad es neredzot uzrakstu? Saku, ka redzu, bet tomēr vēlētos palikt.. Viņš prasa, vai es pa GR7 ejot? Un vispār, tā kā es esot lielais kājāmgājējs (Grand Randonée), man palikšana būšot par brīvu.. Tagad par bildēm:
    1) nofočēju sevi pēc otrā garā kāpiena (tā man tai brīdī likās). Izrādījās, ka ceļš augšup turpinās vēl pāris km....:)
    2) taka uzveda kārtējā paugurā, lai no attāluma varētu redzēt Puivertas pili. Pēc tam gan bija jānokāpj, lai kāptu atkal augšā uz pašu pili.
    3) apm. 1km pirms kempinga. Šonakt gulēšu Pireneju pakājē.
    Read more