• Day 1,368

Weihnachten & Neujahr in Adelaide

January 1, 2023 in Australia ⋅ 🌙 21 °C

After we came back to Adelaide, we had a lot of work to do at the wheel, but we managed to have some time off as well. On Christmas Day, we went out for a great Christmas dinner in the Stamford Hotel Glenelg Beach wearing our Christmas outfits. After Christmas, I flew back to Melbourne for one day before we had a crazy busy and fun night during New Years Eve here in Adelaide. We had a full ferris wheel for hours, enjoyed fireworks and finally enjoyed a new year's beer around 2:30am.

Nachdem wir beide wieder zurück in Adelaide waren haben wir erstmal viel gearbeitet, aber hatten auch ein bisschen Zeit für uns. Neben den Adelaide 500, einem Autorennen durch die Innenstadt haben wir auch unser Weihnachtsbuffet im Stamford Grand Hotel in Glenelg genossen. Kurz nach Weihnachten musste ich dann noch einmal kurz zurück nach Melbourne bevor wir dann an Silvester unser Riesenrad mal so richtig voll hatten. So viele Menschen hatten wir vorher noch nie in Glenelg gesehen, aber wer will schon kein Feuerwerk an einem Strand sehen.