• Day 2

Terug naar de stal

October 28, 2018 in the Netherlands ⋅ ☀️ 6 °C

Nadat we de Holterberg niet op konden hebben we een doorsteek gemaakt naar de geplande route. Dit was ook wel een mooi stuk van Twente vooral nu in de herfst. Het bos was prachtig gekleurd. Na een uur fietsen hadden we wel zin in een kop koffie maar helaas waren de aangegeven rust punten dicht. Dan maar lekker door trappen. Intussen was de wind toegenomen en was het toch een stuk frisser dan gisteren. Brrrrr. Bij Rijssen de fietsbrug genomen over de A1, mooi stukje heidevelden met strakke Hollandse fietspaden. Gestopt om paddestoelen te fotograferen. Het was intussen flink koud geworden en Karin stond te blauwbekken, ik had inmiddels nergens meer gevoel in. Route weer iets ingekort en koffie met krentenwegge genuttigd in het Hoogspel in Delden. Weer een beetje opgewarmd begonnen we aan het laatste stukje. Door het Deldenerbos (Twickel) naar Hengelo. Thuis gekomen de fietsen in de schuur en lekker douchen. Dankzij het spontane idee van Karin hebben we een fantastisch weekend gehad, hebben wij elkaar weer beter leren kennen en warderen wat mij betreft. TOP !Read more