Satellite
Show on map
  • Goed plan

    December 5, 2018 in New Zealand ⋅ ⛅ 20 °C

    Gisteren druk geweest met uitzoeken hoe ik in Wellington kom.
    In ieder geval niet met de bus, ben ik achter gekomen.
    Het zijn allemaal dubbeldekkers en daar kan geen fiets in, ggrrr.
    Blijft over de trein.
    En dat is wel een stukje duurder dan met de bus. 178$
    Oké het is niet anders.
    Morgen om 7.45 vertrek ik, en dan ben ik er om 18.00.
    Als je op www.greatjourneysofnz.co.nz kijkt en dan northern explorer aanklikt kun je een klein beetje gaan zien van wat ik ga zien.
    Het station is aan de andere kant van de stad, 20 km.
    Niet eens zo ver maar ik heb gisteren gemerkt dat het meer tijd kost dan verwacht.
    Auckland is heuvelachtig.
    Eerst wilde ik blijven maar later toch besloten een hostel dichtbij het station te nemen en dat is een goed plan gebleken.
    Heb er de hele ochtend over gedaan.
    Het was een mooie rit.
    Auckland is ruim opgezet, mooie vrijstaande huizen.,
    De meeste huizen zijn bungalows, veelal houtbouw.
    Prachtig bomen, heerlijk geurende planten en bloemen.
    Onderweg boodschappen gedaan, benzine gekocht, en ben klaar voor de outback van NZ.
    Read more