Satellit
Visa på kartan
  • Wistjedat.....

    5 december 2018, Nya Zeeland ⋅ ⛅ 17 °C

    het weer wennen is, inpakken en uitpakken.
    Ik weer opnieuw moet beginnen met die routine.
    Steeds stop ik bepaalde dingen op een andere plek waarvan ik denk dat het handiger is.
    Als ik er dan naar op zoek ga haal ik alle tassen overhoop omdat ik niet meer weet waar ik het gelaten heb.
    Handig hè.
    Ik me wel moet insmeren, heb ik in de gaten.
    Ik nu al aardig verkleurd ben?
    Er veel dikke mensen zijn en dan vooral de natives.
    ik nog weinig fietsers heb gezien?
    het qua prijs iets lager ligt als in Nederland.
    ik weer veel indrukken aan het op doen ben?
    tot nu toe alles lekker relaxed is?
    het fijn is dat het zo lang licht is.
    dat 800€ voor een retourtje heel goedkoop is?
    de koffie en dan vooral een flat white, zalig is?
    de batterij van mijn telefoon snel leeg is.
    ik nog steeds moet wennen aan mijn zadel.
    dat links rijden even wennen is.
    Het voetgangers licht kort op groen is.
    er veel glas op de weg ligt.
    dat tattoos hier meer dan normaal zijn?
    Ik de eerste bui regen over mee heen gehad heb?
    Läs mer