Satellite
Show on map
  • Day 2

    Rust

    December 8, 2018 in New Zealand ⋅ ⛅ 19 °C

    Het plan was om met de fiets naar Blenheim te gaan maar dan moet ik of via de kustroute en dat is 63 km of via state highway en daar heb ik geen zin in zonder helm.
    Daarom de bus geboekt., 38$.
    Die gaan niet zo regelmatig als bij ons.
    Om 13.00 heen en om 19.30 terug.
    Het is een komen en gaan van gasten.
    Zonder uitzondering campers of busjes zonder voorzieningen waar men alleen in slaapt.
    Kookspullen hoeven ze tenslotte niet mee te nemen.
    In de tussentijd ben ik nog even aan het genieten van de rust.
    De zon is er door gekomen, er staat een lekker windje.
    Heerlijk.
    Rond 12.00 weer naar Picton.
    Fiets bij een hostel achter slot en grendel mogen zetten.
    Mooie rit naar Blenheim.
    Zo ver je kan kijken druiven.
    De bus heeft WiFi, Rino heeft een bericht gestuurd waarom niet liften?
    Ja waarom niet!!
    Heen kan ik niet terug krijgen naar terug wel.
    Bij de I site, soort van toeristen informatie krijg ik mijn geld terug.
    Na 17 min en 34 sec krijg ik een lift.
    Om 16.00 ben ik weer op de camping i.p.v. 20.00
    Lukte het niet binnen de 10 minuten dan trakteert Rino op een hapje eten. 🤪
    Terug op de camping nodigt Richard me uit voor een biertje en zitten we tot 19.00 te kletsen.
    Ik eet ondertussen mijn pizza.
    Richard gaat fish and chips halen.
    Morgen maakt ie taco’s.
    Read more