Satelit
Tunjukkan pada peta
  • Hari 4

    D.O.C camping.

    10 Disember 2018, New Zealand ⋅ ☁️ 19 °C

    Ik sta op mijn eerst D.O.C camping, White Bay
    Voor 13$ met alleen toilet en een koude douche.
    Verder niks nada noppes.
    Duur hoor.
    De camping in Picton was maar 5$ duurder.
    De rit was heftig.
    Had niet zo'n goede nacht gehad, en was er rond een uur of twee al klaar mee.
    Uiteindelijk was ik er om 15.30
    Het deed me aan Ecuador denken.
    Het eerste stuk, 20 km is asfalt, de rest is dirth/ gravel road.
    Heb de fiets op een aantal stukken moeten duwen, en dat viel tegen.
    Had mezelf beloofd dat niet meer te doen.
    En ik ben nog niet eens in Blenheim.
    Ik ga nog maar eens een nachtje slapen over mijn voornemen om de Molesworth-Muster trail te doen.
    De tent staat, ik heb mijn soepje en een broodje op en nu ga ik rusten.
    Je kunt hier binnen 400 meter glow worms zien.
    En aangezien ik toch vaak wakker ben 's nachts ga ik dat maar doen.
    Ik dus om 1.30 wakker.
    Jas aan en zaklamp mee.
    En ja hoor, daar zag ik ze.
    Langs het stroompje bevond zich een aarden wal en die hele wal zat vol met glow worms.
    Natuurlijk een foto van gemaakt, natuurlijk niets op te zien.
    Maar neem van mij aan dat het heel mooi was het was om te zien.
    Baca lagi