衛星
マップで表示する
  • 日53

    Oh what a night.

    2019年1月28日, ニュージーランド ⋅ ⛅ 20 °C

    Ik ben zoo moe.
    Lig om 21.00 al in de veel te warme tent, op de slaapzak.
    App nog wat met Rino maar mijn ogen vallen dicht.
    Val gelukkig snel in slaap, wordt echter om 23.30 wakker met een daverende koppijn.
    Denk omdat ik met mijn hoofd lager log dan met mijn voeten.
    Heb genoeg gedronken, ook koffie.
    Dus ik draai de hele zaak om.
    Lijkt ook alsof ik met mijn hoofd lager lig.
    Weer omdraaien dan maar.
    Nee dat vorige lag toch beter.
    Hup weer omdraaien die handel.
    Ondertussen wordt ook de jeuk en het steken rondom mijn ogen erger.
    Linkeroog zit nu bijna helemaal dicht.
    Smeer nog maar een beetje nivea.
    De kriebelhoest komt ook opzetten.
    Mijn kont doet zeer.
    Zoals vaker precies daar waar ze meer dan 35 jaar geleden een epi hebben gezet.
    Heb ik ook last van als er grote weersveranderingen aankomen.
    Ja echt!!
    De luchtdruk stijgt/ daalt want ik heb last van mijn epi, zeg ik wel eens.
    Lachen ze me uit maar heb vaak wel gelijk.
    Gelukkig is ge hoofdpijn gezakt.
    Trekt de wind aan.
    Alles begint te klapperen, wapperen flapperen.
    Er gaat ergens zo’n windorgel te keer.
    Ik ga maar eens plassen.
    Ppffft het blijft veel te warm.
    Maar de benen worden wel fris.
    In de slaapzak.
    Nee veel te warm.
    1 er in dan?
    Ook niet.
    Dan er maar uit
    Lange broek aan.
    Nog maar een level Jewel.
    En dan is het zo maar 2.45.
    Neem toch ook maar een codeine in.
    Gelukkig hoef ik de bus van 9.45 naar Blenheim niet te halen want die zat al vol.
    En stipt om 6.00 beginnen de cicades weer “lawaai” te maken.
    もっと詳しく