Satelit
Tampilkan pada peta
  • Hari 9

    Samen naar Ballorig.

    18 April 2022, Belanda ⋅ ☀️ 15 °C

    Je kunt aan alles merken dat Amara weer de oude is.
    Mondje staat niet stil, en kontje zit niet stil.
    We waren vanmorgen naar Zapp tv aan het kijken toen Bob de Bouwer langs kwam.
    Oma daar vind ik niets aan mag ik wat anders zien?
    Ik denk laat maar even want vaak blijkt het toch wel leuk te zijn.
    Even later weer: oma ik wil iets anders kijken.
    Dat wordt een beetje lastig want oma heeft geen Disney +.
    Zoals ze thuis wel heeft.
    Maar je hebt wel Netflix komt er heel wijs vanaf de bank.
    😆
    Daar kan ik niets tegenin brengen.
    Maar het is tijd om te ontbijten, we maken Evert wakker die ronkt lekker door ook als Amara bij mij in bed kruipt.
    Om 11.00 hebben we in Balorig afgesproken.
    Daar waar wij al na 10 met onze tong op de schoenen weer op de stoel zitten is Amara lekker twee uur aan het klimmen en klauteren.
    Jammergenoeg valt ze een beetje vervelend als ze met een trapauto de bocht om wil.
    Ze valt op haar neus en dat doet pijn en het bloed een beetje.
    Ze snel weer gerustgesteld.
    De eigenaresse komt heel lief even kijken hoe het met haar is en geeft haar een paaseitje.
    Even later hangt ze als een ware Jane weer in de touwen.
    Baca selengkapnya